Austin Wintory w Tooth and Tail

Austin Wintory (kompozytor) – Chcemy zrobić grę o wojnie, ale chcemy też, żeby to była dobra zabawa. Kojarzysz jakieś fajne wojny?
Andy Schatz (jeden z twórców Tooth and Tail) – Pierwsza Wojna Światowa była super. Albo Rewolucja Październikowa. Zabawa na sto dwa.
– No, tak jak śmierć z niedożywienia. Albo kanibalizm. Same zabawne historie.
– W naszej grze chodzi bardziej o budowanie, utrzymywanie ciągłego napięcia między krótkimi, intensywnymi potyczkami… może powinniśmy wykorzystać coś z tanga albo latynoskiej muzyki tanecznej jako punkt wyjściowy? RTS-y to w zasadzie taki taniec towarzyski.
– Nieźle, i moglibyśmy to nagrać z użyciem rosyjskich instrumentów z początku XX wieku. To ma sens.
– Tylko nasza gra jest dzika i trochę nieokrzesana, więc zagrajmy to wszystko jakby po pijaku.
– Da się zrobić.

I tak powstał Tooth and Tail.

Najnowsza produkcja Austina Wintory’ego, z gościnnym udziałem Darrena Korba (Bastion, Transistor, a ostatnio Pyre), chwilę temu debiutowała na Bandcampie. Ponad godzinny album przetykany folkiem w pijackim zawodzeniem to wydatek raptem 7 $. Sama gra pojawi się już za kilka dni, 12 wrzenia. Ostrzycie pazurki?

Zostaw komentarz

Adres e-mail nie będzie wyświetlany Pola wymagane oznaczone są *

Możesz korzystać z następujących tagów oraz atrybutów HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>